E-commerce

Лекции

Все файлы в формате PDF

Вступ

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЕЛЕКТРОНОЇ КОМЕРЦІЇ 
1.1. ПОНЯТТЯ, ЗНАЧЕННЯ ТА ЗАГАЛЬНІ ОЗНАКИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ 
1.2. ФОРМИ, ВИДИ, ІНСТРУМЕНТИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ
1.3. ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ СИСТЕМ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ 
1.4. СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ

РОЗДІЛ 2. ПЛАТІЖНІ СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ 
2.1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ПЛАТІЖНИХ СИСТЕМ 
2.2. ПЛАСТИКОВІ КАРТИ 
2.3. МІЖНАРОДНІ БАНКІВСЬКІ ПЛАТІЖНІ СИСТЕМИ НА ОСНОВІ БАНКІВСЬКІХ КАРТ 
2.4. ЕЛЕКТРОННІ ГРОШІ 
2.5. ЕЛЕКТРОННІ ПЛАТІЖНІ СИСТЕМИ 

РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ ВИДИ ЕЛЕКТРОННОГО БІЗНЕСУ 
3.1. МОДЕЛІ ЕЛЕКТРОННОГО БІЗНЕСУ 
3.2. ПОНЯТТЯ INTERNET-МАГАЗИНУ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ 
3.3. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ЧЕРЕЗ INTERNET-АУКЦІОНИ
3.4. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННІ ТОРГОВЕЛЬНІ МАЙДАНЧИКИ 

РОЗДІЛ 4. INTERNET, ЯК ЗАСІБ ВЕДЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО БІЗНЕСУ 
4.1. INTERNET 
4.2. СТЕК ПРОТОКОЛІВ TCP/IP 
4.3. СИСТЕМА ДОМЕННИХ ІМЕН DNS 
4.4. СТРУКТУРА І ПРИНЦИПИ НАДАННЯ ПОСЛУГ ВСЕСВІТНЬОЇ ПАВУТИНИ WWW 
4.5. СЛУЖБИ МЕРЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ В СИСТЕМАХ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ 

РОЗДІЛ 5. СИСТEМИ УПРАВЛІННЯ КОНТЕНТОМ WEB-САЙТІВ – ЗАСІБ СТВОРЕННЯ СИСТЕМ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ 
5.1. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ CMS 
5.2. АРХІТЕКТУРА  ТА СХЕМА  РОБОТИ CMS 
5.3. ОГЛЯД CMS ДЛЯ СТВОРЕННЯ СИСТЕМ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ 

ЛІТЕРАТУРА

kodowanie html5 css, projektowanie stron internetowych , PSD2HTML, PSD HTML, proste strony www, cięcie PSD, tworzenie stron,